מדיניות משלוחים וזמני אספקה

1. איסוף עצמי – קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ע"י הלקוח/ המזמין (להלן "הלקוח", "המזמין"), ללא עלות דמי טיפול/ שילוח, כאשר מתקבלת הודעה ע"י העסק (להלן "האתר", "החנות", "א.א.פרי") כי ההזמנה מוכנה. האתר ו/או החנות "א.א.פרי" אינם אחראיים לכל נזק שייגרם באופן ישיר או בעקיפין ללקוח ו/או מי מטעמו (להלן "אדם מטעמו"), בעת העצירה ברחוב החנות ולצורך איסוף ההזמנה שביצע; לרבות דו"חות חניה ודו"חות תנועה, תאונה, פגיעה בגופו ו/או ברכושו של הלקוח ו/או מי מטעמו וכל נזק אחר שעשוי לגרום לתלונה מצידו של הלקוח, של אדם מטעמו, נציגו, קרובו ו/או סובביו. העוצר באזור החנות, כחוק או שלא כחוק, עושה זאת באחריותו הבלעדית ולא יוכל לבוא בטענה כלפי האתר ו/או החנות "א.א. פרי". בימים אלה של נגיף הקורונה, יש להישמע להוראות משרד הבריאות ולפעול על פיהן. האתר ו/או החנות לא יישאו באחריות על כל מקרה שהלקוח ו/או אדם מטעמו יגיעו לבצע את האיסוף.

2. משלוחים: אזור חלוקה – אזור החלוקה של האתר "א.א. פרי" מתמקד אך ורק בערים הרצליה ורמת השרון בלבד והינו מוצע כשירות בתוספת תשלום, ע"י איש שליחויות (להלן "השליח"), כמפורט באתר- בעמוד "העגלה".

הזמנות למשלוח, שיבוצעו דרך האתר "א.א.פרי", מערים אחרות שלא צוינו במפורש באזורי החלוקה, יבוטלו ולא יישלחו ליעדן. אין האתר ו/או החנות מחויבים בהודעה מראש ו/או בדיעבד ללקוח/ למזמין.

3. משלוחים: במידה והמזמין ביצע הזמנה הכוללת משלוח באמצעות האתר "א.א.פרי" ו/או דרך החנות באופן ישיר, עליו להיות זמין הן טלפונית והן פיזית לקבלת המשלוח בביתו או ביעד הנבחר, או להשאיר אדם מטעמו, מעל גיל 18 שמסוגל ויש לו את היכולות הפיזיות והנפשיות לקבל את המשלוח (להלן "מקבל המשלוח").

באחריות מקבל המשלוח לבדוק את המשלוח במעמד קבלתו, ללא עיכוב השליח וליידע את החנות ו/או האתר, בפרטי "צור קשר" המפורטים באתר זה, בעמוד "צור קשר", על כל בעיה ו/או טענה הקשורה למשלוח ו/או לסחורה שהתקבלה. הודעה שתתקבל לאחר שיחלוף זמן סביר, לא תתקבל ותסיר אחריות מצד האתר ו/או החנות.

4. משלוחים: אי זמינות של המזמין – במידה והמשלוח מגיע ליעדו ע"י השליח ולא ניתן להשיג את הלקוח/ המזמין טלפונית ו/או במידה ואין מענה בדירה או בדלת היעד שבחר המזמין לקבל את המשלוח, המשלוח יושאר ליד הדלת ו/או יוחזר אל החנות- עפ"י שיקול דעת מנהלי האתר ו/או החנות.

צוות הנהלת האתר ו/או החנות פטורים בזאת מכל אחריות לכל נזק, אובדן, גניבה, חוסרים וכיוב' שיתגלו בדיעבד, כתוצאה מהשארת המשלוח ליד דלת המזמין, בשל אי זמינותו לקבלת המשלוח.

מזמין שבחר מראש להשאיר את המשלוח ליד דלת ביתו/ דירתו/ מענו, עושה זאת באחריותו הבלעדית ולא יוכל לבוא בכל טענה כלפי האתר ו/או החנות המספקת את הסחורה.

5. זמני אספקה: איסוף עצמי – שעות פעילות החנות הינן בימים א-ה 08:00-20:00 (לא כולל ערבי חג וחג ומועדי ישראל), בימי ו' וערבי חג 08:00-15:00. ימי חג ושבת – סגור.
הזמנה באיסוף עצמי ניתן לבצע עד השעה 18:00 ע"מ לאסוף באותו היום. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 18:00 יהיו מוכנות ביום שלמחרת (בימי חול עד שישי, ללא שבת).
איסוף עצמי יוכל להתבצע רק לאחר הודעה מצוות הנהלת האתר או מהנהלת החנות, על מוכנות המשלוח לאיסוף.

מזמין/ לקוח שלא יגיע לאסוף את הזמנתו עד לשעת סגירת החנות, יוכל להגיע לאסוף הזמנתו למחרת בשעות הבוקר. היה ולקוח לא הגיע לאסוף הזמנתו עד היום שלמחרת בשעה 12:00- ההזמנה תבוטל ודינו כדין "ביטול הזמנה" כמפורט במדיניות ביטולים.

6. זמני אספקה: משלוחים – מערך המשלוחים אינו פעיל בימי שישי ושבת/ ערב חג וחג/ מועדי ישראל. הזמנות באמצעות משלוח ניתן לבצע עד השעה 12:00 בימי חול, על מנת לקבל את המשלוח באותו היום. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 12:00 ביום חול- יתקבלו ביום למחרת (בתיאום מול המזמין ובמידה ומדובר בימים ובשעות שמערך המשלוחים פעיל).
ככלל, מערך המשלוחים פעיל בימים א-ה (ימי חול בלבד) בין השעות 08:00-19:00.

תיאום זמני אספקה באמצעות משלוח/ שאלות בנושא הזמנות קיימות שיצאו באמצעות מערך המשלוחים/ כל נושא הקשור בשליחות וכיוב', ניתן לבצע טלפונית מול החנות, עפ"י הפרטים המפורטים בעמוד "צור קשר".

מזמין/ לקוח שלא אותר לצורך קבלת הזמנתו ע"י השליח, יוכל להגיע לאסוף הזמנתו מהחנות עפ"י התנאים המפורטים בסעיף "איסוף עצמי", ללא החזר כספי בגין עלות השליחות וכן יחוייב בעלות נוספת של שליחות, עבור החזרת המשלוח לחנות (להלן "משלוח כפול", "הלוך ושוב"). היה ולקוח לא הגיע לאסוף הזמנתו שהוחזרה לחנות- ההזמנה תבוטל ודינו כדין "ביטול הזמנה" כמפורט במדיניות ביטולים.

7. שינוי כתובת היעד למשלוח – ניתן לבצע שינוי כתובת היעד למשלוח (להלן "הכתובת החדשה"), כל עוד שהשליחות טרם יצאה לפועל ובתנאי שגם הכתובת החדשה הינה בתחום אזורי החלוקה של מערך המשלוחים של האתר/ החנות.
היה והמשלוח הגיע ליעדו והמזמין מבקש להעבירו לכתובת אחרת, בתחום אזור החלוקה, יהיה על המזמין לתאם ישירות מול השליח את הכתובת החדשה וכן את תוספת העלות הכספית, אם תתקיים, שתשולם ישירות לשליח עפ"י שיקול דעתו ובתיאום טלפוני במעמד זה.
צוות הנהלת האתר ו/או החנות אינם צד בעניין שינוי כתובת ו/או העברה מיעד ליעד, מרגע יציאת ההזמנה מן החנות. מערך השליחים הינו מערך של שליחים חיצוניים שאינם עובדי האתר ו/או החנות.